Το επάγγελμα της «αισθητικού» είναι πολύπλευρο. Έχει ως σκοπό να φροντίζει την αισθητική εμφάνιση του ατόμου, την «ομορφιά» του προσώπου και του σώματος, προσφέροντας ικανοποίηση εξωτερική αλλά και
εσωτερική αφού το αποτέλεσμα είναι ορατό και βελτιώνει την ψυχολογία του!
Για αυτό τον λόγο η εργασία της αισθητικού προϋποθέτει στελέχη καταρτισμένα με ειδική γνώση του αντικειμένου. Η συνεχής ενημέρωση και εκπαίδευση της αισθητικού την καθιστά σωστή επαγγελματία. Οφείλει να μπορεί να αναγνωρίζει και να προσαρμόζεται στις κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες, στις τεχνολογικές αλλαγές, στα trends της εποχής…
Στις μέρες μας όπου είναι τόσο ανοιχτή η αγορά και υπάρχει τόσο μεγάλη προσφορά, δεν αρκεί κάποια απλά να κάνει καλά τη δουλειά της για να κρατήσει την πελατεία της. Πρέπει η κάθε επαγγελματίας να γίνεται ανταγωνιστική καθημερινά για να κερδίζει τον πελάτη της κάθε φορά! Πώς? Φροντίζοντας πάντα να έχει καλή επικοινωνία μαζί του, να τον ενημερώνει για κάθε νέα υπηρεσία και κάθε νέο προϊόν, καθώς και για τα οφέλη που θα έχει τα οποία πρέπει να είναι πολλαπλά και να μην αναφέρονται αποκλειστικά στην ομορφιά. Είναι επίσης πολύ σημαντικό και δημιουργεί ασφάλεια στον πελάτη να μπορεί να ζητήσει συμβουλές ή πληροφορίες έστω και μέσω τηλεφώνου. Η τακτική επικοινωνία επομένως με τον πελάτη είναι πολύ σημαντική. Με αυτόν τον τρόπο μαθαίνει αν είναι ευχαριστημένος, αν κάτι δεν πήγε καλά μετά από τη θεραπεία και καταγράφει τυχόν παράπονα τα οποία βοηθάνε στη βελτίωση της δουλειάς της.
Πολλοί από τους πελάτες επίσης έχουν ανάγκη να μιλήσουν σε κάποιον και η αισθητικός πολλές φορές είναι το κατάλληλο πρόσωπο! Μπορεί να ακούει τους πελάτες της χωρίς να τους κατακρίνει ή να τους αποφεύγει και παράλληλα πρέπει να είναι εχέμυθη και να μην ανακατεύεται στα οικογενειακά ή κοινωνικά τους προβλήματα. Είναι πολύ σημαντικό κάθε πελάτης να σκέφτεται ότι όταν έρθει σε έναν χώρο ομορφιάς θα περάσει ξεκούραστα την ώρα του. Η δημιουργία ενός ζεστού, ήρεμου και φιλικού περιβάλλοντος θα τον βοηθήσει. Όσο εύκολα χαλαρώσει ο πελάτης τόσο περισσότερη εμπιστοσύνη έχει στο χώρο που μπήκε και στην επαγγελματία που τον περιποιείται.
Τέλος η αισθητικός δεν πρέπει να ξεχνάει ότι στη σημερινή εποχή όπου υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός πρέπει να παρέχει κάποιες υπηρεσίες μοναδικές που ο πελάτης δεν θα μπορέσει να τις βρει αλλού. Η γνώση αποδεικνύεται για πολλοστή φορά δύναμη που θα κάνει την διαφορά ανάμεσα στους επαγγελματίες.
Όποιος επενδύει στη γνώση γίνεται δυνατός, καταπολεμά τους φόβους του και πετυχαίνει!