Αρκετές τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα του σήμερα δεν έχουν καν ιστοσελίδα, ενώ ταυτόχρονα οι επιχειρηματίες καλούνται να εκσυγχρονιστούν στον τρόπο που λειτουργούν και προωθούν τις υπηρεσίες
τους στις ξενοδοχειακές τους μονάδες, αξιοποιώντας τις απεριόριστες δυνατότητες του διαδικτύου.
Τα τελευταία χρόνια σίγουρα έχουν γίνει αξιόλογες προσπάθειες προς την επιπλέον αξιοποίηση του τουρισμού στη χώρα μας , όμως η οικονομική κρίση σε συνδυασμό με τη την έλλειψη κατάλληλων υποδομών, όπως, εκσυγχρονισμένα λιμάνια και αεροδρόμια και οδικό δίκτυο υψηλών προδιαγραφών, φρενάρουν την περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού.
Οι έλληνες ξενοδόχοι θα πρέπει να ενστερνιστούν τους νέους τρόπους προώθησης μέσω του διαδικτύου και να εκθέτουν τα τουριστικά τους καταλύματα μέσω κατάλληλου επαγγελματικού φωτογραφικού υλικού. Το διαδίκτυο πλέον θεωρείται ο πιο στενός συνεργάτης των επιχειρηματιών. Το διαδίκτυο για τα σύγχρονα ξενοδοχεία αποτελεί ενεργό χρηματιστήριο και η επιμέλεια της εικόνας κάθε τουριστικού καταλύματος είναι επιτακτική.
Τα λάθη που κάνουν οι Έλληνες ξενοδόχοι
· Δεν έχουν αντιληφθεί τη δύναμη του ίντερνετ και των ιντερνετικών κρατήσεων.
· Ελλιπής εκπαίδευση προσωπικού.
· Μη εφαρμογή καινοτόμων ιδεών προώθησης του καταλύματος τους .
· Δεν γνωρίζουν τον ανταγωνισμό.
· Έλλειψη στρατηγικής ανάπτυξης του τουριστικού τους προϊόντος.
Έξυπνα tips
· Η εξωστρέφεια των τουριστικών επιχειρήσεων και η όλο και μεγαλύτερη επαγγελματική έκθεση στο διαδίκτυο.
· Συνεχής εκπαίδευση με κύριο αντικείμενο την ομοιόμορφη και άριστη εξυπηρέτηση των πελατών από το σύνολο του προσωπικού της επιχείρησης.
· Προβολή των υπηρεσιών που προσφέρει η τουριστική επιχείρηση ενσωματώνοντας τες σε πακέτα προσφορών.
· Υιοθέτηση ταυτότητας με σκοπό να επικεντρώνεται η τουριστική επιχείρηση σε συγκεκριμένο target group ώστε να κτίσει το πελατολόγιό της.
*Το άρθρο είναι της κας. Τσιάμη Εύης