Τι σημαίνει «ποιοτική εξυπηρέτηση ξενοδοχείου»; Σημαίνει εκλεπτυσμένο service, διακριτικό προσωπικό, σωστή οργάνωση και λειτουργία του ξενοδοχείου, προσδιορισμός αναγκών πελατών με στόχο την άμεση ικανοποίησή τους, κ.ά.
Η εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί εσωτερικό και αναπόσπαστο τμήμα των διαδικασιών κάθε ξενοδοχείου. Οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες είναι σημαντικοί και για να παραμείνουν αφοσιωμένοι πρέπει το ξενοδοχείο να στοχεύσει στην ποιότητα της εξυπηρέτησής τους. Η ποιότητα εξυπηρέτησης όμως είναι μια καθαρά υποκειμενική έννοια και σημαίνει κάτι διαφορετικό για τον καθένα μας. Για αυτόν τον λόγο κάθε πελάτης πρέπει να αντιμετωπίζεται ξεχωριστά, σαν μεμονωμένη περίπτωση.
Πώς; Μέσω έρευνας των προσδοκιών του, μιας ολόκληρης διαδικασίας που περιλαμβάνει το μάρκετινγκ, τη διαχείριση παραπόνων, τη διαχείριση ποιότητας και πολλά άλλα.
Για αρχή όμως μπορούμε να κάνουμε κάτι απλό: Μια ειλικρινής συζήτηση με τον πελάτη!
Μπορεί να μας βοηθήσει να καταλάβουμε τις προσδοκίες του ώστε να δράσουμε αναλόγως…
Σπούδασε «Στέλεχος Τουριστικών Μονάδων» στο ΙΕΚ ΔΗΜΗΤΡΑ και μάθε να χειρίζεται ακόμα και τους πιο απαιτητικούς πελάτες!