Στέλεχος εμπορίας, διαφήμισης και προώθησης προϊόντων (ειδικός marketing)

  • Η ειδικότητα

    Στέλεχος εμπορίας, διαφήμισης και προώθησης προϊόντων (ειδικός marketing)

    Το ανθρωπινό δυναμικό αποτελεί βασικό κεφάλαιο για την επιτυχία και την ανάπτυξη μιας σύγχρονης επιχείρησης. Για τον λόγο αυτό, οι σπουδές στον τομέα της Οικονομίας – Διοίκησης ήταν και παραμένουν όχι μόνο ενδιαφέρουσες αλλά και προσοδοφόρες, αφού οδηγούν σχετικά γρήγορα στην ένταξη στην αγορά εργασίας και σε επαγγελματική αποκατάσταση. Αναφορικά δε με την ειδικότητα του «Στελέχους Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing)» είναι μια ειδικότητα που βρίσκεται σε διαρκή ζήτηση από την αγορά εργασίας, καθώς βρίσκει εφαρμογή σε τμήματα Marketing κάθε είδους επιχείρηση.


    Επαγγελματικό προφίλ και προοπτικές

    Ο διπλωματούχος της ειδικότητας «Ειδικός Marketing» είναι το εξειδικευμένο άτομο, που υλοποιεί με τις οδηγίες και την επίβλεψη του προϊσταμένου του τις αποφάσεις και τον προγραμματισμό που αναφέρονται στον σχεδιασμό και τη ανάπτυξη προϊόντων, στην προώθηση και προβολή τους, καθώς και στην επιλογή και ανάπτυξη των δικτύων διανομής και διάθεσης προϊόντων. Ο ρόλος του μέσα στην εμπορική λειτουργία κάθε οργανισμού είναι συμπληρωματικός. Υποστηρίζει πρακτικά και εκτελεί προγράμματα και αποφάσεις που εφαρμόζουν τα Τμήματα και οι Διευθύνσεις της Εμπορικής λειτουργίας των επιχειρήσεων του ιδιωτικού ή δημόσιου τομέα.

    Ως απόφοιτος αυτής της ειδικότητας μπορείς να απασχοληθείς σε κάθε είδους επιχείρηση ή οργανισμό του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα που διαθέτουν οργανωμένα τμήματα Marketing, Πωλήσεων ή και Διαφήμισης.


  • Ειδικές Γνώσεις και Δεξιότητες που θα αποκτηθούν

    Ο απόφοιτος της ειδικότητας αυτής γνωρίζει και είναι ικανός να:

    • Πραγματοποιεί έρευνες marketing (συλλέγει, μελετά και επεξεργάζεται τα πρωτογενή στοιχεία και πληροφορίες που αφορούν τον καταναλωτή, τον προμηθευτή τον ανταγωνισμό, τους μεσολαβητές, τα διαφημιστικά μέσα και την αποτελεσματικότητά τους, κλπ)
    • Αναλύει την κίνηση της αγοράς και προβλέπει τον όγκο πωλήσεων
    • Πραγματοποιεί ελέγχους σχετικούς με τις πωλήσεις, τους πωλητές και τις μεθόδους πωλήσεων
    • Συμμετέχει στις διαδικασίες σχεδιασμού, εισαγωγής και ανάπτυξης νέου προϊόντος στην αγορά
    • Συγκεντρώνει στοιχεία για τις πωλήσεις, το κέρδος και τις επενδύσεις
    • Συμμετέχει στην διαδικασία τιμολόγησης του προϊόντος
    • Συνεργάζεται με τους ειδικούς για την διαφήμιση προβολή και προώθηση των προϊόντων
    • Εφαρμόζει τεχνικές προώθησης των πωλήσεων
    • Εφαρμόζει πρακτικές δημοσίων σχέσεων για την προώθηση του κύρους του οργανισμού
    • Πραγματοποιεί πωλήσεις τελικού προϊόντος
  • Παροχές

    Η πολιτική των παροχών του ΙΕΚ «ΔΗΜΗΤΡΑ» αφορούν Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές υπηρεσίες, οι οποίες υποστηρίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία κατά την διάρκεια των σπουδών και διευκολύνει την πρόσβαση των αποφοίτων μας στην αγορά εργασίας.

    • Δωρεάν Αναλώσιμα εργαστηρίων καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών.
    • Σημειώσεις Εκπαιδευτών σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή.
    • Έκπτωση 30% στα Προγράμματα Εξειδίκευσης – Μετεκπαίδευσης και σε Σεμινάρια Εξειδίκευσης.
    • Μαθήματα Αγγλικών και Η/Υ που οδηγούν σε πιστοποίηση.
    • Δωρεάν συμμετοχή σε (δύο) 2 Σεμινάρια εξειδίκευσης / έτος.
    • Λογαριασμός Microsoft Office 365 account και εγκατάσταση της νεότερης έκδοσης του Microsoft Office 365 Pro Plus σε πέντε (5) προσωπικές σου συσκευές (laptop, tablet, mobile, desktop κ.λπ.).
    • Συμβουλευτική Επαγγελματικού προσανατολισμού (ερωτηματολόγιο καριέρας, δημιουργία portfolio)/ Σύνταξη βιογραφικού (mission possible).
    • Σακίδιο πλάτης (Back Pack).
  • Πρόγραμμα σπουδών

    Εξάμηνο Α'

    • Γενική Λογιστική Ι
    • Δίκαιο Ι
    • Οικονομικά Μαθηματικά Ι
    • Στατιστική Ι
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων Ι
    • Τεχνική Συναλλαγών
    • Marketing
    • Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα

     

    Εξάμηνο Β'

    • Γενική Λογιστική ΙΙ
    • Δίκαιο ΙΙ
    • Οικονομικά Μαθηματικά ΙΙ
    • Στατιστική ΙΙ
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων ΙΙ
    • Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα
    • Οικονομική των Επιχειρήσεων
    • Επιχειρησιακές Επικοινωνίες

     

    Εξάμηνο Γ'

    • Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα
    • Δημόσιες Σχέσεις
    • Επεξεργασία Κειμένου
    • Έρευνα Marketing
    • Διαφήμιση – Διαφημιστικά Μέσα
    • Marketing Λιανικού Εμπορίου – Χονδρεμπορίου και Φυσικής Διανομής
    • Διοίκηση – Σχεδιασμός Πωλήσεων
    • Συμπεριφορά καταναλωτή
    • Στρατηγική & Σχεδιασμός Marketing (Marketing Plan)

     

    Εξάμηνο Δ'

    • Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα
    • Μέθοδοι και Τεχνικές Προβλέψεων Marketing
    • Προγραμματισμός Άμεσου Marketing - Προωθήσεων – Δημοσίων Σχέσεων
    • Σύγχρονο Περιβάλλον Γραφείου
    • Διεθνές Marketing
    • Marketing Υπηρεσιών
    • Διοίκηση Marketing
    • Λογιστικά Φύλλα (Spread Sheets – Η/Υ)
    • Χρηματοοικονομική Διοίκηση
  • Δραστηριότητες

    Στα 2 έτη σπουδών, ο σπουδαστής θα έχει τη δυνατότητα να επισκεφθεί πολλές επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους που διαθέτουν οργανωμένα τμήματα Marketing, Πωλήσεων ή και Διαφήμισης στο πλαίσιο της πρακτικής εφαρμογής και διασύνδεσης με την αγορά.

  • Εκπαιδευτές

    Δείτε τους εκπαιδευτές μας πατώντας ΕΔΩ.